Omdat het moet… - Reisverslag uit Tel Aviv, Israel van Johan Smit - WaarBenJij.nu Omdat het moet… - Reisverslag uit Tel Aviv, Israel van Johan Smit - WaarBenJij.nu

Omdat het moet…

Door: Johan Smit

Blijf op de hoogte en volg Johan

31 Oktober 2012 | Israel, Tel Aviv

Ik laat een berichtje achter omdat het moet, van mezelf… En het wordt een heel kort berichtje… Buiten het invullen van data-gegevens voor Siemens hebben we namelijk weer de hele dag geen ruk uitgevoerd… Dus heb ik mijn tijd ingevuld met songteksten opzoeken van Crowded House, een mens moet toch wat…

Verder heb ik bij deze songteksten de desbetreffende video-clips opgezocht en gedownload met een programmaatje wat ik heb opgezocht op internet, omdat ik daar toch tijd voor had… Om deze boel bij elkaar te houden heb ik vervolgens een Word-bestandje in elkaar geflanst met daarin de titels van de liedjes die op de ” best-of” van Crowded staan en die titels vervolgens ge-hyperlinked aan het desbetreffende Word-bestandje met de songtekst en het desbetreffende video-clipje…

En zo kom je dan je dag wel door… En zo moet ik morgen ook de dag maar zien door te komen… Dat gaat wel lukken, want na de “best-of” van Crowded House staat de “best-of” van Morrissey op de agenda… Twee totaal verschillende soorten muziek, maar lekker om naar te luisteren en te kijken…

Vrijdag wordt een andere dag voor Patrick en mij, want dan hebben we vrij gevraagd en gekregen… Dan huren we een autootje en gaan we 2 dagen op pad… Vrijdag waarschijnlijk eerst naar Jeruzalem en zaterdag dan naar de Dode Zee… Even er tussenuit, want zoals het er nu voor staat zitten we voorlopig nog wel in Israël… En als ik dan na een x-aantal weken terug kom in mijn Heimat kan ik natuurlijk niet bij jullie aankomen met de mededeling dat ik wél in Israël ben geweest maar níét in Jeruzalem en bij de Dode Zee… Een zekere bekende van mij draait me in ieder geval dan de nek om…

Dat is althans het plan voor komend weekeinde… Maar je weet het nooit met Siemens, voor het zelfde geld komen ze morgen met de mededeling dat we kunnen gaan gloeien... We merken het allemaal wel… Maar voor nu kijken we even lekker uit naar een dag cultuur snuiven in Jeruzalem om de volgende dag te proberen of ik ook over water kan lopen…


ירושלים, אנחנו באים

Johan

p.s. Nog geen vervaarlijke kruip- en sluipbeestjes gevonden :-(

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Johan

Actief sinds 15 Feb. 2011
Verslag gelezen: 443
Totaal aantal bezoekers 157473

Voorgaande reizen:

03 Januari 2014 - 07 Januari 2014

Kleine Tour d'Az Zour

01 Oktober 2013 - 10 November 2013

Gloeien @ Gezer Power Station Israël...

19 Maart 2013 - 08 April 2013

Tour d'Az Zour 2.0

10 December 2012 - 20 December 2012

Gloeien in Lohfelden

16 Oktober 2012 - 09 November 2012

Gloeien in de bakermat van vele religies

03 Oktober 2012 - 10 Oktober 2012

Van Haarlem naar Schwanau naar Birr en terug...

29 Augustus 2012 - 19 September 2012

Werken in St. Petersburg

22 Mei 2012 - 26 Mei 2012

Het heen en weer...

19 April 2012 - 19 Mei 2012

Naar de bakermat van de beschaving...

30 April 2011 - 12 Mei 2011

Hallo Koeweit, daar zijn we weer...

11 April 2011 - 19 April 2011

Koeweit deel 3

28 Maart 2011 - 31 Maart 2011

Terug naar Koeweit

25 Februari 2011 - 16 Maart 2011

Gloeien in Az Zour

Landen bezocht: