En dat is 17… - Reisverslag uit Tel Aviv, Israel van Johan Smit - WaarBenJij.nu En dat is 17… - Reisverslag uit Tel Aviv, Israel van Johan Smit - WaarBenJij.nu

En dat is 17…

Door: Johan Smit

Blijf op de hoogte en volg Johan

01 November 2012 | Israel, Tel Aviv

Jawel beste vrienden en vriendinnen, dit is al dag 17 in het land van het volk Israël… Vandaag ging iets sneller voorbij, voor het gevoel dan… Voor Siemens hebben we het één en ander zitten invullen in zogeheten protocollen… Allemaal cijfertjes… Niet ons werk natuurlijk, maar je hebt in ieder geval wat te doen… Verder de tijd gedood met internet en FB-gesprekjes met het maffe drietal Mariska, Melanie en Nance…

Vandaag heeft Patrick via Siemens Israël een huur-auto geregeld voor morgen… Niet voor gratis maar goedkoper dan dat je het zelf regelt… Tomtommetje van Siemens en morgen kunnen we op pad… Op naar Jeruzalem… Een ritje van nog geen uur… Heb er zin an… Of we daar dan blijven of einde dag terug gaan het hotel zien we daar wel, dat ligt eraan hoe laat het wordt…

Wat moet ik nog meer vertellen, lieve meeleesmensen… Er is vandaag niets spannends gebeurt… Niets op de heenreis, niets op de terugreis, niets tussendoor… Mijn kruip- en sluipvriendjes hebben zich vandaag ook niet laten zien… Het wordt dus een beetje saai voor jullie vandaag…

Ik zou het kunnen hebben over het weer hier, welke de temperaturen hier vandaag optrok naar een bescheiden 32 graden Celcius… Maar dat ga ik jullie in regenachtig en koud Holland niet aandoen… Dat is flauw en gemeen… Want dan zou ik daar ook bij moeten vertellen dat ik straks in mijn korte broek op een terrasje wat te eten en te drinken neem… Of dat ik hier nu met het raam wagenwijd open dit alles zit te archiveren… Nee, dat ga ik jullie niet aandoen…

Ik zou het kunnen hebben over het weer morgen, welke ook weer naar de 30+ gaan kruipen… Maar dat lezen jullie morgen wel tezamen met onze ervaringen in het zonovergoten en warm Jeruzalem… Dus ik hou het hier maar bij… Misschien dat er nog iets gebeurt als ik straks zit te genieten op het terras hier in de buurt, maar dan update ik dit verhaal…

Tot zover live vanuit een donker maar nog steeds lekker warm Tel Aviv Area ;-) …

מה מזג אוויר יפה שיש לנו כאן בכל מקרה

Johan

  • 02 November 2012 - 18:32

    John En Anouk:

    Ik ben nu wel een beetje jaloers hoor. Wil je een kaarsje voor me aansteken in de kerk van jeruzalem . Wil je veel foto s maken en op die bekende heuvel het welbekende liedje uit live of brian zingen. Always look on the bright sight of live. X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Johan

Actief sinds 15 Feb. 2011
Verslag gelezen: 439
Totaal aantal bezoekers 157488

Voorgaande reizen:

03 Januari 2014 - 07 Januari 2014

Kleine Tour d'Az Zour

01 Oktober 2013 - 10 November 2013

Gloeien @ Gezer Power Station Israël...

19 Maart 2013 - 08 April 2013

Tour d'Az Zour 2.0

10 December 2012 - 20 December 2012

Gloeien in Lohfelden

16 Oktober 2012 - 09 November 2012

Gloeien in de bakermat van vele religies

03 Oktober 2012 - 10 Oktober 2012

Van Haarlem naar Schwanau naar Birr en terug...

29 Augustus 2012 - 19 September 2012

Werken in St. Petersburg

22 Mei 2012 - 26 Mei 2012

Het heen en weer...

19 April 2012 - 19 Mei 2012

Naar de bakermat van de beschaving...

30 April 2011 - 12 Mei 2011

Hallo Koeweit, daar zijn we weer...

11 April 2011 - 19 April 2011

Koeweit deel 3

28 Maart 2011 - 31 Maart 2011

Terug naar Koeweit

25 Februari 2011 - 16 Maart 2011

Gloeien in Az Zour

Landen bezocht: