Gaap… - Reisverslag uit Tel Aviv, Israel van Johan Smit - WaarBenJij.nu Gaap… - Reisverslag uit Tel Aviv, Israel van Johan Smit - WaarBenJij.nu

Gaap…

Door: Johan Smit

Blijf op de hoogte en volg Johan

23 Oktober 2012 | Israel, Tel Aviv

Ja, een hele dikke gaap… Doodmoe wordt je van zo’n dag… Werkelijk de hele dag geen flikker uitgevoerd… Maar ook dat went… De eerste dagen van werkelijk bijna nietsdoen val je temet in slaap… Maar vandaag ging het wel… Een wandelingetje over de “plant”, even kijken bij de oven (hij zal toch maar ineens weg zijn), voor de zoveelste keer maar eens kijken of onze brandstof misschien is aangekomen (kunnen we de branders testen)… Dat was het vandaag…

Maar morgen gaat het dan waarschijnlijk toch gebeuren… In samenspraak met Patrick en Siemens is besloten dat we vanaf morgen, tijdelijk, in shifts gaan werken… Ik pak de nacht, dat vind ik gewoon lekker en Patrick vindt het best… Maar niets is zeker natuurlijk… Is de olie er morgen, is de mixing chamber gereed??? Hoe dan ook, we gaan splitsen… En hoe het allemaal verloopt morgen dat lezen jullie morgen wel…

Maar voor mijn volgers, mijn vrienden en vriendinnen, mijn familieleden en –ledinnen??? Dit kan ik jullie toch niet aandoen, zo’n k*tkort stukje vandaag??? Daar moet meer in zitten, al zeg ik het zelf… Dus de raderen draaien… Dan maar iets over hoe ik hier de avonden door kom…

Facebook… Ofwel Internet… Dat moet wel een uitvinding zijn van God, Jahweh, Mohammed, of van één van de andere monotheïstische of polytheïstische godsdiensten… Wat zijn we tegenwoordig zonder Internet en in het bijzonder Facebook… Stel je toch eens voor dat het WorldWideWeb er morgen niet meer is… Paniek, wereldoorlog, wereldhonger, werelddepressie, wereldwijde zelfmoord… We kunnen niet meer zonder… Stel je toch eens voor dat je vier weken van huis bent en men hoort niets van je via één van de “social media sites”??? Of dat jullie één dag niets van mij vernemen via WaarBenJij??? Paniek, wereldoorlog, wereldhonger, werelddepressie, wereldwijde zelfmoord (in Nederland dan)…

Dus ik vermaak me in mijn “lonely hours” kostelijk met Facebook… Een select groepje mensen krijgen het wel en wee van mij, van minuut tot minuut, in de avonduren, over zich heen… En dat lijdt tot heul leuke gesprekken… Zinloze gesprekken en zinvolle gesprekken… Ik blijf zo op de hoogte van het witte gedeelte van Duo Penotti… Over de stand van zaken rondom het opknappen van het huis van Nance… De loopsheid van het teefje van Mel… Heb leuke gesprekken met Mariska, Jean, Nance, Melanie, Paulus, Tinky Winky, Dineke en Camila… Goh, bijna allemaal vrouwen, yeh…

Leuk dus allemaal… Dank je Mark Zuckerberg, moge je aandelen snel weer stijgen… Maar wel even dit Mark, wil je ajb bij Facebook 3 knopjes toevoegen… Je hebt dan wel heel leuk de “vind ik leuk” knop toegevoegd, maar ik mis er drie… Nummer 1 is simpel, gewoon een knopje “vind ik niet leuk”… Soms krijg je een antwoord, wel of niet gemeend, die niet al te aardig is… Dus beste Mark, graag extra knopje nummer 2 “dit vind ik een uitermate kutantwoord”… En extra knopje drie heeft betrekking op de toestand van iemand…. Dus beste Mark, graag een knopje “dit vind ik uitermate kut voor je”…

Uit ervaring de afgelopen dagen bij me opgekomen, vandaar… Maar tot Mark deze toevoegingen heeft toegevoegd gaan we gewoon op de oude voet verder met FB…

Enfin, jullie hebben weer wat te lezen van me gekregen, hoop dat jullie ervan genoten hebben… En zo niet hoop ik dat Mark dit ook leest en kunnen jullie op mijn FB nieuw knopje nummer 1 indrukken… Of 2… Of 3… Om het even…

לילה טוב

Johan

  • 25 Oktober 2012 - 14:07

    Van Ma En Maarten:

    hallo johan,
    eindelijk weer wat van mama en maarten,
    je verslagen zijn weer grandioos we genieten er heel erg van.
    je bent een goede verslaggever ga zo door nou lievert veel liefs van mama en maarten,
    wij hopen dat je ook veel aan ons denkt
    tot gouw groetjes.

  • 25 Oktober 2012 - 22:12

    Henriette:

    Ongelofelijk hoeveel woorden je kunt gebruiken om helemaal niks te zeggen :-))))

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Johan

Actief sinds 15 Feb. 2011
Verslag gelezen: 383
Totaal aantal bezoekers 157977

Voorgaande reizen:

03 Januari 2014 - 07 Januari 2014

Kleine Tour d'Az Zour

01 Oktober 2013 - 10 November 2013

Gloeien @ Gezer Power Station Israël...

19 Maart 2013 - 08 April 2013

Tour d'Az Zour 2.0

10 December 2012 - 20 December 2012

Gloeien in Lohfelden

16 Oktober 2012 - 09 November 2012

Gloeien in de bakermat van vele religies

03 Oktober 2012 - 10 Oktober 2012

Van Haarlem naar Schwanau naar Birr en terug...

29 Augustus 2012 - 19 September 2012

Werken in St. Petersburg

22 Mei 2012 - 26 Mei 2012

Het heen en weer...

19 April 2012 - 19 Mei 2012

Naar de bakermat van de beschaving...

30 April 2011 - 12 Mei 2011

Hallo Koeweit, daar zijn we weer...

11 April 2011 - 19 April 2011

Koeweit deel 3

28 Maart 2011 - 31 Maart 2011

Terug naar Koeweit

25 Februari 2011 - 16 Maart 2011

Gloeien in Az Zour

Landen bezocht: