Vuile Hoerenzoon... - Reisverslag uit Bagdad, Irak van Johan Smit - WaarBenJij.nu Vuile Hoerenzoon... - Reisverslag uit Bagdad, Irak van Johan Smit - WaarBenJij.nu

Vuile Hoerenzoon...

Door: Johan Smit

Blijf op de hoogte en volg Johan

12 Mei 2012 | Irak, Bagdad

Ja lieve kwelschermkindertjes,

Blijkbaar leest alle soorten en maten mijn verhaaltjes... Sommige lezen ze heel goed, sommige schijnen er niets van te begrijpen... Neem nu Simon...

Ik ken Simon niet, hij mij waarschijnlijk ook niet... Toch zou ik dit Simon-persoon heel graag eens willen ontmoeten... Voor hem dan wel verstandig alvast een afspraak te maken met zijn tandarts...

Mijn hypothese (waarschijnlijk een te moeilijk woord voor Simon) is dat dit figuur een linkse is die tegen wat van vorm van interventie is in welk land dan ook... Gezien mijn foto's met scherfvest en helm denkt hij waarschijnlijk dat ik een of ander GI ben... Dat wij hier zijn om het Iraakse volk aan energie te helpen is hem waarschijnlijk totaal ontgaan...

Maar dat heb je wel vaker met die linkse rakkers... Ze schreeuwen vanaf de zijkant, doen verder geen ruk en houden alleen maar hun handje op...

Enfin, tot zover Simon, ik hoor graag weer van je...

Dan over tot de dag van vandaag... Ik ben vanmorgen lekker langer blijven liggen... Heb vanmiddag lekker in het zonnetje gezeten (bijna pal boven ons en moeder wat was het heet)... En ik moet nogmaals mijn ouders bedanken voor mijn blanke, tere huid... Lekker twee tegen twee pooltje gedaan met Mohamed (mijn Egyptische vriend) tegen Rene en Max (mijn Deutschische Freunden) en gewonnen (2-1)...

Op dit moment zitten mijn Teutoonse Freunden de Teutoonse bekerwedstrijd te kijken, Arjen Robben met zijn Bayern staan op achterstand... Ik ben weggeglipt om dit te doen en ga nu mijn krib opzoeken...

Simon, het was me een waar genoegen...

En wat mijn echte vrienden en vriendinnen betreft: tot morgen...

  • 13 Mei 2012 - 17:15

    Gurba Soure:

    Hoi Johan, vanuit een fris Nederland...

    Eventjes een reactie van een linkse rakker die wat verder kijkt dan haar neus lang is.... Sommige mensen zijn zo ongelofelijk dom het is niet eens de moeite waard om op ze tereageren, zeker wanneer ze Simon heten :-))) Laat je niet opnaaien joh.... Jij weet wat je doen en da's toch voldoende?
    Ik zit inmiddels met een duffe kop thuis, openhaard aan met een stevige baal omdat ik morgen om 5 uur op moet naar een vergadering in Zutphen. Zou met iemand mee kunnen rijden maar dat gaat niet door. Nou ja, gegeten moet er worden dus gewerkt ook. Ga straks lekker aan de borrel en dan vroeg naar bed.

    Groetjes,
    Henriëtte
    Lekker voor jou dat jullie inmiddels aan de slag zijn, eventjes wat te doen om de tijd door te komen en dan wachten tot de volgende keer...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Irak, Bagdad

Johan

Actief sinds 15 Feb. 2011
Verslag gelezen: 478
Totaal aantal bezoekers 157664

Voorgaande reizen:

03 Januari 2014 - 07 Januari 2014

Kleine Tour d'Az Zour

01 Oktober 2013 - 10 November 2013

Gloeien @ Gezer Power Station Israël...

19 Maart 2013 - 08 April 2013

Tour d'Az Zour 2.0

10 December 2012 - 20 December 2012

Gloeien in Lohfelden

16 Oktober 2012 - 09 November 2012

Gloeien in de bakermat van vele religies

03 Oktober 2012 - 10 Oktober 2012

Van Haarlem naar Schwanau naar Birr en terug...

29 Augustus 2012 - 19 September 2012

Werken in St. Petersburg

22 Mei 2012 - 26 Mei 2012

Het heen en weer...

19 April 2012 - 19 Mei 2012

Naar de bakermat van de beschaving...

30 April 2011 - 12 Mei 2011

Hallo Koeweit, daar zijn we weer...

11 April 2011 - 19 April 2011

Koeweit deel 3

28 Maart 2011 - 31 Maart 2011

Terug naar Koeweit

25 Februari 2011 - 16 Maart 2011

Gloeien in Az Zour

Landen bezocht: