Zonder veel woorden - Reisverslag uit Bagdad, Irak van Johan Smit - WaarBenJij.nu Zonder veel woorden - Reisverslag uit Bagdad, Irak van Johan Smit - WaarBenJij.nu

Zonder veel woorden

Door: Johan Smit

Blijf op de hoogte en volg Johan

01 Mei 2012 | Irak, Bagdad

Jawel dames en heren,

Vandaag een verslag zonder veel woorden... Puur omdat ik vandaag geen ene ruk heb uitgevoerd... Ook hier is 1 mei een officiele feestdag dus ruim de helft van het kamp hoefde niet te werk vandaag, alleen degene die echt nodig waren...

Ik heb mijn tijd dus besteed aan een beetje filmpjes kijken en een beetje rondlopen... Meer dan rondlopen gaat hier niet, want ons kampenent is totaal omringd door een 2,5 meter hoge, dikke muur... En dat rondlopen ben je gauw zat in deze hitte...

Met dat beetje rondlopen zie je toch nog wel wat en dat was deze keer een verschrikkelijke enge, grote, bij-achtig insect... Zeker zo'n 5 cm groot... En een van de bewakers maande me voorzichtig te zijn met die beesten, bah... Maar wel mooi... Heb nog even gegoogled, maar heb niet kunnen uitvinden wat het was...

Vandaag was dan wel de uitgelezen kans om eens te kijken of ik mijn rookgedrag kan veranderen en tot nu toe ben ik pas met mijn 8e sigaretje bezig... Eens kijken of ik dat kan volhouden, want ik lees net de accijnsen in Nederland weer eens verhoogd gaan worden...

Morgen weer naar de bouwplaats, waarschijnlijk niets doen..

Tot later...

  • 01 Mei 2012 - 18:22

    Brigitta:

    Ha Johan, ben je alweer een beetje opgeknapt? Was het geen hornaar die je hebt gezien? Groetjes, Brigitta en Arthur

  • 01 Mei 2012 - 19:21

    Anita:

    oke lekker dan toch dagie vrij zie je nog is wat hahah enge beesten heb je er geen foto van genomen .En verveel je je al daar nou hopen dat het niet te lang duurt voor je dat wachten lijkt me ook niks .maar oke ja gelijk heb je probeer maar te stoppen want het word nog veeeel duurder hoor die sigaretjes dan hou je geld over hhahaha zal het ook is aan tim voorleggen hahah maar ik denk dat dat niet gaat lukken bij hem zelf heb ik het in 1 keer gedaan stoppen en dat is me nog steeds gelukt ik geloof in 2004 maar met minderen lukte het me ook niet dus je weet wat je te wachten staat haha nou de groetjes hier uit nl en gr van Tim

  • 02 Mei 2012 - 06:29

    Paulus:

    hoelang moet je nog wachten voor de volgende gloeiing?

    anders heb nog altijd je royale zwembad om daar in te liggen tijdens je wachten!! :-)

    hoop wel voor je dat dit niet te lang duurt .en dat je weer wat kan doen ,dan vliegt de tijd om tenminste.
    groet van je broer paulus.

  • 02 Mei 2012 - 06:31

    Paulus:

    en kijk uit voor die grote kruip dingen blehh!!!

  • 02 Mei 2012 - 15:34

    John:

    Nog steeds ziek of gaat het al beter.
    Ik zit nu ook ziek thuis de griep.
    ik hoop volgende week weer te beginnen.
    Is de volgende gloeiing al bekend.
    wordfreud gaat zeker niet lukken.
    Doe rustig aan ik spreek je.

  • 02 Mei 2012 - 17:15

    Jean And Robin:

    Hi love

    A large eight legged beestie, right up your street or compound....... a little larger than the ones in belgium.

    Hope you are feeling better love, lots of kisses from me and Robin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Irak, Bagdad

Johan

Actief sinds 15 Feb. 2011
Verslag gelezen: 384
Totaal aantal bezoekers 157946

Voorgaande reizen:

03 Januari 2014 - 07 Januari 2014

Kleine Tour d'Az Zour

01 Oktober 2013 - 10 November 2013

Gloeien @ Gezer Power Station Israël...

19 Maart 2013 - 08 April 2013

Tour d'Az Zour 2.0

10 December 2012 - 20 December 2012

Gloeien in Lohfelden

16 Oktober 2012 - 09 November 2012

Gloeien in de bakermat van vele religies

03 Oktober 2012 - 10 Oktober 2012

Van Haarlem naar Schwanau naar Birr en terug...

29 Augustus 2012 - 19 September 2012

Werken in St. Petersburg

22 Mei 2012 - 26 Mei 2012

Het heen en weer...

19 April 2012 - 19 Mei 2012

Naar de bakermat van de beschaving...

30 April 2011 - 12 Mei 2011

Hallo Koeweit, daar zijn we weer...

11 April 2011 - 19 April 2011

Koeweit deel 3

28 Maart 2011 - 31 Maart 2011

Terug naar Koeweit

25 Februari 2011 - 16 Maart 2011

Gloeien in Az Zour

Landen bezocht: