Hollandse avond - Reisverslag uit Sint-Petersburg, Rusland van Johan Smit - WaarBenJij.nu Hollandse avond - Reisverslag uit Sint-Petersburg, Rusland van Johan Smit - WaarBenJij.nu

Hollandse avond

Blijf op de hoogte en volg Johan

03 September 2012 | Rusland, Sint-Petersburg

Zondagochtend dus een slow start. Even wakker worden na een avondje met de nieuwbakken agenten en agentes. Te gezellig. Dus laat waker en te laat voor het ontbijt. Dan maar wat eten straks in het centrum.

Salmir heeft knallende koppijn en ik niet, ha. Dus ik met mijn duffe kop en Salmir met een bonkende kop op naar het centrum, even wat eten/drinken en wat inkoopjes doen. Rond 5 uur zijn we weer in het hotel en beland ik in de bar van het hotel met 3 Hollanders uit Venray. Gezellig.

We besluiten met z’n vieren wat te gaan eten bij onze Deutschische Biergarten. Terwijl we richting het restaurant lopen horen onze oren wat. Muziek, feestje, waar? We gaan op het geluid af en belanden bij een tent waar allemaal hagelnieuwe Range Rovers, Land Rovers, Evoques en Jaguar’s staan. Besloten feestje? Kijk, daar houden wij Hollanders nu van.

We lopen gewoon naar binnen alwaar een wel heel leuk bandje speelt. Swingend. Dus swingen. Biertje erbij en wij Hollanders hebben het helemaal naar onze zin. Als het bandje dan besluit dat het genoeg is voor vanavond moet ik natuurlijk even met de twee zangeressen babbelen en moet er uiteraard even een fotootje gemaakt worden.

Het is dan ongeveer half elf en we moeten toch ook nog wat eten. Op naar de Biergarten, hapje en drankje doen. Coen, de baas van de twee andere Hollanders, trakteert. Kijk, dat scheelt weer wat Roebels. Aan een tafel in de hoek zitten 5 Russische vrouwen en ik ga me maar weer eens even voorstellen. Eén van de 5 vrouwen is overduidelijk van de vrouwtjes en die vind het maar niks dat ik mezelf begin voor te stellen en wat ga praten met hun. Na een kort maar leuk gesprekje stort ik me maar op mijn eten.

Rond middernacht zijn we terug in het hotel en stort ik me in mijn bed. Genoeg voor vandaag. Morgen blijven we ook in het hotel, er kan gebeld worden, dat we kunnen komen opdagen, maar die kans is klein, zeer klein. We zien wel, we wachten af.

  • 03 September 2012 - 12:19

    Anita:

    Nou Johan zo te lezen zit je daar niet zo slecht hahaha nou succes daar hopelijk kun je snel aan het werk .hahah

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Rusland, Sint-Petersburg

Johan

Actief sinds 15 Feb. 2011
Verslag gelezen: 394
Totaal aantal bezoekers 157890

Voorgaande reizen:

03 Januari 2014 - 07 Januari 2014

Kleine Tour d'Az Zour

01 Oktober 2013 - 10 November 2013

Gloeien @ Gezer Power Station Israël...

19 Maart 2013 - 08 April 2013

Tour d'Az Zour 2.0

10 December 2012 - 20 December 2012

Gloeien in Lohfelden

16 Oktober 2012 - 09 November 2012

Gloeien in de bakermat van vele religies

03 Oktober 2012 - 10 Oktober 2012

Van Haarlem naar Schwanau naar Birr en terug...

29 Augustus 2012 - 19 September 2012

Werken in St. Petersburg

22 Mei 2012 - 26 Mei 2012

Het heen en weer...

19 April 2012 - 19 Mei 2012

Naar de bakermat van de beschaving...

30 April 2011 - 12 Mei 2011

Hallo Koeweit, daar zijn we weer...

11 April 2011 - 19 April 2011

Koeweit deel 3

28 Maart 2011 - 31 Maart 2011

Terug naar Koeweit

25 Februari 2011 - 16 Maart 2011

Gloeien in Az Zour

Landen bezocht: