Een dag zonder verhaaltje is een verloren dag… - Reisverslag uit Koeweit, Koeweit van Johan Smit - WaarBenJij.nu Een dag zonder verhaaltje is een verloren dag… - Reisverslag uit Koeweit, Koeweit van Johan Smit - WaarBenJij.nu

Een dag zonder verhaaltje is een verloren dag…

Door: Johan Smit

Blijf op de hoogte en volg Johan

25 Maart 2013 | Koeweit, Koeweit


Goedenavond allemaal… Ik heb verrekte weinig te melden vandaag wegens tekort aan inspiratie…

Een dag zonder verhaaltje??? Dat kan eigenlijk niet… Een heel kort verhaaltje vandaag dan maar… Hoe dat komt??? Ik heb het merendeel van de dag in bed doorgebracht… Nadat ik vanochtend dus aankwam op Sea Shell heb ik me even onder de douche gegooit en ben ik gaan ontbijten… Aangezien mijn vriendinnen en vrienden in Holland vinden dat ik wat kilootjes moet aankomen doe ik me tegenwoordig tegoed aan een iets groter ontbijt dan normaal… Ik moet dan ook zeggen dat ik de laatste tijd constant verschrikkelijk veel zin heb in eten…

Zelfs het uitgebreide lunchpakket wat we altijd meekrijgen is de laatste tijd niet genoeg voor me… Dus ik neem de laatste dagen maar wat extra’s mee, zoals daar zijn: bananen, appels, sinaasappels, marsen en snickers… En nu dan afwachten of al die extra’s wel op de goede plaats gaan zitten… Die keuring laat ik wel over aan mijn harem ;-) …

Wat valt er meer over deze dag te vertellen... Verrekte weinig… Om 8 uur vanochtend duik ik mijn, overigens zalig, hotelbed in om er rond 2 uur heden middag weer uit te kruipen… Facebook check, mars naar binnen werken, kop koffie drinken… Daarna rondje resort lopen en de rest van de dag gewoon geen ene ruk doen… Strand en/of zwembad is vandaag geen optie, die stevige wind van gisteren staat er nog en dat maakt de boel hier net iets te frisjes om lekker op een bankje te gaan liggen liggen…

Beetje internetten, spelletje doen, muziekje luisteren, iPod proberen te herstellen die er ineens de brui aan gaf… Dat was zo’n beetje mijn dag… In de veronderstelling dat ik morgen gewoon de dag weer zou in gaan zie ik toe hoe de avondploeg in het busje vertrekt…

De dagploeg arriveert en ik loop even later met collega Salmir naar de pizza-tent even verderop… Change of plans… We hebben morgen een tussendoor-gloeiing dus ik ga toch weer de nacht in… En overmorgen nog (volgens planning dan, Jenevernoo is ook hier aanwezig)…

Dus dat wordt morgen overdag weer wat uurtjes op mijn, overigens zalig, hotelbed doorbrengen… Om morgenavond weer lekker te gloeien en opgevreten te worden door vele muggenbeesten… Ik tel na gisteravond zeker 15 muggenbulten…

Dus tot zover mijn dag in het kort… Hier moeten jullie het mee doen vanavond…

Tot morgen,
Johan

  • 26 Maart 2013 - 09:26

    Jos:

    He Johan,

    Nu je er toch bent voetbalclub Veendam zoek nog een sponsor en hebben geen probleem met olie dollars
    netwerken is belangrijk leuke opdracht.

    Jos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Koeweit, Koeweit

Johan

Actief sinds 15 Feb. 2011
Verslag gelezen: 463
Totaal aantal bezoekers 157922

Voorgaande reizen:

03 Januari 2014 - 07 Januari 2014

Kleine Tour d'Az Zour

01 Oktober 2013 - 10 November 2013

Gloeien @ Gezer Power Station Israël...

19 Maart 2013 - 08 April 2013

Tour d'Az Zour 2.0

10 December 2012 - 20 December 2012

Gloeien in Lohfelden

16 Oktober 2012 - 09 November 2012

Gloeien in de bakermat van vele religies

03 Oktober 2012 - 10 Oktober 2012

Van Haarlem naar Schwanau naar Birr en terug...

29 Augustus 2012 - 19 September 2012

Werken in St. Petersburg

22 Mei 2012 - 26 Mei 2012

Het heen en weer...

19 April 2012 - 19 Mei 2012

Naar de bakermat van de beschaving...

30 April 2011 - 12 Mei 2011

Hallo Koeweit, daar zijn we weer...

11 April 2011 - 19 April 2011

Koeweit deel 3

28 Maart 2011 - 31 Maart 2011

Terug naar Koeweit

25 Februari 2011 - 16 Maart 2011

Gloeien in Az Zour

Landen bezocht: