Beetje saaie dag - Reisverslag uit Sint-Petersburg, Rusland van Johan Smit - WaarBenJij.nu Beetje saaie dag - Reisverslag uit Sint-Petersburg, Rusland van Johan Smit - WaarBenJij.nu

Beetje saaie dag

Blijf op de hoogte en volg Johan

03 September 2012 | Rusland, Sint-Petersburg

Zo, lekker, vanmorgen weer lekker rustig aan kunnen doen. Gisteravond/vanacht was weer helemaal top. Bij deze even Coen Litjens bedanken voor het eten/drinken gisteravond. Maar vandaag maar even rustig aan doen. De kans is groot dat we morgen echt “an die arbeit” moeten. De container is er en we zijn wel heel erg nieuwsgierig of alles er nog in zit.

Zo tegen 2 uur pakken we de metro om wat te gaan eten in het immense winkelcentrum op Nevsky Prospekt, genaamd ГАЛЕРЕЯ, wat dus galerie betekent. Hier eten en drinken we wat, lopen een beetje doelloos rond en krijgen we te horen dat we morgen aan de slag kunnen.

Metrootje terug, hotelletje in, beetje langweilen. Rond een uurtje of 4 een stukje lopen langs de bosbaan tot aan het einde van St. Petersburg. Hier begint het grote water, de Finse Golf. Volgens mij kan je in de verte Finland ook zien liggen, althans, ik zie land. We lopen wat langs het water en ik schrik me echt helemaal de tering. Kijkend naar de horizon zie ik niet waar ik loop en wat er dus op de grond lig. Ik struikel bijna over een wild zwijn. Dood weliswaar, maar groot, en helemaal intact. Behalve dat zijn rikketik niet meer functioneert, zou je denken dat hij zo op zou staan en er vandoor zou gaan. Ik schrik me echt helemaal de pleuris.

Zo, toch nog wat “spannends” gebeurt vandaag. Nu wat eten, drinken, bedje opzoeken, slapen doen en morgen fris op en er tegenaan, knallen, die oven in elkaar zetten. Tot morgen.

  • 04 September 2012 - 12:05

    John:

    He die Jo ouwe partie ganger/
    Ik heb gister mijn operatie gehad.
    Nou dat viel zwaar tegen 4 weken een braice en 6 weken kruken.
    Je kunt wel nagaan dat Willem niet zo blij was maar ja mijn
    gezondheid gaat voor dat begreep hij ook wel maar ja het blijft kut.
    Maar nou weet ik nog steeds niet of je op de zelfde centrale staat.
    Maar dat hoor ik nog wel van je.
    nou ik ga weer met mijn been omhoog zitten en nietsen.
    als je op de zelfde centrale zit WATCTH OUT FOR THE DOGS
    Ik spreek je nog.
    ps
    wordfreud letters van mij zijn klote.
    groetjes aan Salmir mazzel


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Rusland, Sint-Petersburg

Johan

Actief sinds 15 Feb. 2011
Verslag gelezen: 1187
Totaal aantal bezoekers 157601

Voorgaande reizen:

03 Januari 2014 - 07 Januari 2014

Kleine Tour d'Az Zour

01 Oktober 2013 - 10 November 2013

Gloeien @ Gezer Power Station Israël...

19 Maart 2013 - 08 April 2013

Tour d'Az Zour 2.0

10 December 2012 - 20 December 2012

Gloeien in Lohfelden

16 Oktober 2012 - 09 November 2012

Gloeien in de bakermat van vele religies

03 Oktober 2012 - 10 Oktober 2012

Van Haarlem naar Schwanau naar Birr en terug...

29 Augustus 2012 - 19 September 2012

Werken in St. Petersburg

22 Mei 2012 - 26 Mei 2012

Het heen en weer...

19 April 2012 - 19 Mei 2012

Naar de bakermat van de beschaving...

30 April 2011 - 12 Mei 2011

Hallo Koeweit, daar zijn we weer...

11 April 2011 - 19 April 2011

Koeweit deel 3

28 Maart 2011 - 31 Maart 2011

Terug naar Koeweit

25 Februari 2011 - 16 Maart 2011

Gloeien in Az Zour

Landen bezocht: