Het heen en weer, alweer… - Reisverslag uit Koeweit, Koeweit van Johan Smit - WaarBenJij.nu Het heen en weer, alweer… - Reisverslag uit Koeweit, Koeweit van Johan Smit - WaarBenJij.nu

Het heen en weer, alweer…

Door: Johan Smit

Blijf op de hoogte en volg Johan

27 Maart 2013 | Koeweit, Koeweit


Goedenavond allemaal… Oeps, een dag overgeslagen en vandaag een verloren dag…

Sorry lieve vriendinnen en vrienden, jullie hebben het een dag zonder mij moeten doen, geloof ik… Ik ben een beetje de tijd kwijt… Ik raak qua tijd hier dan ook aardig van slag… Wel nachtdienst, toch niet, toch nachtdienst, oh nee, toch niet… De tweede keer deze week dus een dag en nacht geen dienst wegens onzekerheid of er wel of niet wat te doen is… Het grootste deel van de dag geslapen om vervolgens te horen dat nachtdienst niet nodig is wegens gebrek aan te gloeien materiaal… Ik ben totaal alle realiteit qua tijd kwijt... Nu was mijn biologische wekker al lichtelijk van slag, nu is mijn klokje totaal van de slag…

Gisteravond heb ik dus de gloeiing afgemaakt waar Salmir gistermiddag mee begonnen was… En het plan was dus vanavond de tweede tussendoorgloeiing af te maken welke Salmir vandaag zou starten… Van starten is niets gekomen en het verlossende telefoontje dat ik dan vanavond zou starten is niet gekomen dus daar zit ik weer, in mijn, overigens zalige, hotelkamer… Dat wellis/nietes werken ’s morgens cq ’s avonds, daar word ik een beetje onrustig van… En mijn klokje dus ook…

Na terugkomst gisteren van de nachtdienst heb ik me hier eerst tegoed gedaan aan een uitgebreid ontbijt… Daarna heb ik van 9 uur heden morgen tot 3 uur heden middag geslapen om fris en fruitig de avond in te gaan… Fris en fruitig ben ik nu wel, te fris en fruitig… Dat wordt moeilijk slapen vanavond en morgenvroeg moet ik dan fris en fruitig opstaan om naar Az Zour te gaan… Dat gaat wat worden… Geen alcohol hier om me te benevelen en cola en koffie schijnen niet zo goed te zijn voor je nachtrust…

Maar ieder nadeel heb z’n voordeel… Toen ik hoorde dat ik niet de nacht in zou gaan heb ik de stoute schoenen en mijn zwembroek aangetrokken en heb 2 x 10 minuten baantjes getrokken in het zwembad… De wind is gaan liggen en het is hier nu heerlijk… Salmir en ik overwegen het plan van 2 jaar geleden weer uit de kast te gaan trekken… Als de tweede tussendoorgloeiing gedaan is en het is wachten op High Temp gloeiing nr 2 zijn we van plan de nachtdiensten te gaan nemen… We kunnen toch geen ene ruk doen hier… Dat wordt dus ’s avonds op Az Zour uurtjes pakken om overdag lekker te kunnen relaxen bij zwembad en/of zee… Kijk, zo wordt een klus Koeweit ineens weer héél interessant… Kom ik terug met een kleurtje waar menig Noord-West Europeaan (de originele dan heh) jaloers op kunnen zijn…

Veel meer heb ik wederom niet te melden vandaag… Wel goed nieuws voor degene die vonden dat mijn broek te los om mijn kont begon te zitten… Mijn riem kan weer wat losser om mijn middel, het eten en waarschijnlijk het weer doen me goed hier…

Tot morgen,
Johan


p.s. Vandaag is het 27 maart, de geboortedag van mijn zusje Carla... Je bent nog iedere dag in mijn gedachten...

  • 27 Maart 2013 - 18:21

    Anouk:

    Carla zal ik ook nooit vergeten, die schat!
    Bij ons schijnt ook heerlijk de zon bij 2 graden :-)
    Wij kunnen ook lekker naar het strand..met onze dikke winterjas.
    Een kleurtje krijgen we ook...rode wangen.
    Maaaaaaarrrrrrrr wij hebben bier haha.
    Werk ze x

  • 27 Maart 2013 - 20:31

    Paula:

    Ja, het blijft een bijzondere dag broer. Vergeten is en zal ze niet. Succes verder.
    Groetjes en liefs.

  • 29 Maart 2013 - 17:02

    Ma En Maarten:

    lieve johan,
    wij zijn blij dat je altijd aan carla denkt het was ook je lievste zusje.
    gaat het verder goed met je?
    ja met ons gaat het goed.wanneer kom je weer in holland?
    nou tot het volgede verslag.
    veel lievs van mama en maarten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Koeweit, Koeweit

Johan

Actief sinds 15 Feb. 2011
Verslag gelezen: 653
Totaal aantal bezoekers 157608

Voorgaande reizen:

03 Januari 2014 - 07 Januari 2014

Kleine Tour d'Az Zour

01 Oktober 2013 - 10 November 2013

Gloeien @ Gezer Power Station Israël...

19 Maart 2013 - 08 April 2013

Tour d'Az Zour 2.0

10 December 2012 - 20 December 2012

Gloeien in Lohfelden

16 Oktober 2012 - 09 November 2012

Gloeien in de bakermat van vele religies

03 Oktober 2012 - 10 Oktober 2012

Van Haarlem naar Schwanau naar Birr en terug...

29 Augustus 2012 - 19 September 2012

Werken in St. Petersburg

22 Mei 2012 - 26 Mei 2012

Het heen en weer...

19 April 2012 - 19 Mei 2012

Naar de bakermat van de beschaving...

30 April 2011 - 12 Mei 2011

Hallo Koeweit, daar zijn we weer...

11 April 2011 - 19 April 2011

Koeweit deel 3

28 Maart 2011 - 31 Maart 2011

Terug naar Koeweit

25 Februari 2011 - 16 Maart 2011

Gloeien in Az Zour

Landen bezocht: