Langzaam opbouwen - Reisverslag uit Bagdad, Irak van Johan Smit - WaarBenJij.nu Langzaam opbouwen - Reisverslag uit Bagdad, Irak van Johan Smit - WaarBenJij.nu

Langzaam opbouwen

Door: Johan Smit

Blijf op de hoogte en volg Johan

04 Mei 2012 | Irak, Bagdad

Goedenavond ieder,

Vandaag was weer een stralende dag, het stof en zand zijn uit de lucht... En vandaag was een vrije dag dus konden we lekker genieten van het mooie weer en de onverstelbaar mooie omgeving... Zitjes in de zon en een meer op kruipafstand...

Ergo: geen ruk gedaan vandaag...

Zo'n dag besteed je dan maar met wat internetten, beetje in de zon zitten, een plons in ons luxe zwembad en wat lezen... Bijkomend voordeel: ik begin al een kleurtje te krijgen...

Ook nog even gehangen in de game-kamer alwaar Nederland vandaag Duitsland versloeg, na een penalty-reeks, nadat in de reguliere tijd de stand 2-2 was en na verlenging 3-3... Ik was toeschouwer want ik speel geen games...

Vandaag was weer bbq-time en nu zit ik dus weer in mijn appartement dit te doen... Ben net wel verrast door de kamp-manager met een tas vol lekkers... Ik noem: kinderChocolate, Bounty, Twix, Galaxy met hazelnoten, Milka M-joy met hazelnoten en een Mars... En ik ben gek op chocolade dus dat wordt een feestje vanavond...

Morgen weer aan het "werk" en wachten op de volgende gloeiing... Wanneer??? We zien wel...

Tot later...

  • 04 Mei 2012 - 18:16

    Paula:

    Van teveel chocola kan je ook pukkeltjes krijgen!!
    Snaai ze.
    Groetjes, Paula

  • 04 Mei 2012 - 18:33

    Nathiana:

    Het is jammer dat je nu geen wordfeud kan spelen, heb ik het net geinstalleerd op mijn nieuwe telefoontje :o

  • 04 Mei 2012 - 18:33

    Nathiana:

    En luier ze lekker verder, hoop dat je snel weer aan de slag kan :)!

  • 05 Mei 2012 - 08:15

    Paulus:

    tjemigg 6 gloeiingen dat wordt dus een hele lange trip daar.
    als je maar fun hebt dan gaat het wel denk, maar daar twijfel ik niet aan.

    geniet van je chocolades en de zon!!
    groet van paulus

  • 05 Mei 2012 - 13:37

    Ma En Maarten:

    nou hier zijn er wij weer druk met voorberijding voor maartens zijn 85ste verjaardag drink daar maar een pilsje op. nou lievert we denken aan je veel liefs van mama en groetjes van maarten.tot schrijfs.

  • 05 Mei 2012 - 14:43

    John & Anouk:

    Hi Johan, ik ben nu ook verkouden. Ik wist niet dat je via ons schrijven mij kon aansteken. Je wordt bedankt.
    Wel heftig trouwens zo'n zandstorm. Al met al lijkt het mij niet de meest gezonde plek op aarde (misschien een oorzaak van de groei van je vriend). Morgen gaan we naar je moeder en Maarten. We zullen aan je denken, grx

  • 05 Mei 2012 - 19:04

    Jean And Robin:

    Hi Snoepert

    Wat is het lekker daar, wat lux met jouw zwem bad en lekker bbq.

    Zo je heeft de stof wolk overleven en nu zit te internetten. En ik was heel verzorged over niks.

    veel liefs
    Jean and Robin

  • 07 Juli 2012 - 11:28

    HI:

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Irak, Bagdad

Johan

Actief sinds 15 Feb. 2011
Verslag gelezen: 455
Totaal aantal bezoekers 157865

Voorgaande reizen:

03 Januari 2014 - 07 Januari 2014

Kleine Tour d'Az Zour

01 Oktober 2013 - 10 November 2013

Gloeien @ Gezer Power Station Israël...

19 Maart 2013 - 08 April 2013

Tour d'Az Zour 2.0

10 December 2012 - 20 December 2012

Gloeien in Lohfelden

16 Oktober 2012 - 09 November 2012

Gloeien in de bakermat van vele religies

03 Oktober 2012 - 10 Oktober 2012

Van Haarlem naar Schwanau naar Birr en terug...

29 Augustus 2012 - 19 September 2012

Werken in St. Petersburg

22 Mei 2012 - 26 Mei 2012

Het heen en weer...

19 April 2012 - 19 Mei 2012

Naar de bakermat van de beschaving...

30 April 2011 - 12 Mei 2011

Hallo Koeweit, daar zijn we weer...

11 April 2011 - 19 April 2011

Koeweit deel 3

28 Maart 2011 - 31 Maart 2011

Terug naar Koeweit

25 Februari 2011 - 16 Maart 2011

Gloeien in Az Zour

Landen bezocht: