Bezienswaardigheid - Reisverslag uit Koeweit, Koeweit van Johan Smit - WaarBenJij.nu Bezienswaardigheid - Reisverslag uit Koeweit, Koeweit van Johan Smit - WaarBenJij.nu

Bezienswaardigheid

Door: Johan Smit

Blijf op de hoogte en volg Johan

15 April 2011 | Koeweit, Koeweit

Salaam vrienden,

Vandaag is het weer Yom alJuma'ah, vrijdag… De vrije dag voor de Koeweitische inwoners… En voor diegene die werken op Az Zour en niet veel tot niets te doen hebben is het ook een rustdag… De dag begint dan ook met iets later uit bed, iets later aan het ontbijt en dan lekker rustig aan doen om even een paar uurtjes op het strand door te brengen…

Het weer is hier nu heerlijk, beetje wind, veel zon en niet al te warm, geweldig… Ik heb vandaag dan ook een lekker kleurtje opgelopen, ergens tussen rose en rood in… Bedankt pa en ma Smit, voor mijn lekkere licht ontvlambare huid… Volgens mij ben ik een echte bezienswaardigheid hier voor de plaatselijke bevolking… Kijken de plaatselijke schoonheden nu naar mij omdat ik zo ongelooflijk leuk ben, of hebben ze nog nooit een semi-albino gezien???

Zelfs mijn Deutschische vrienden/collega’s, de echte Ariërs, blond, blanke huid en ooit de nieuwe wereldorde, hebben meer kleur dan ik… En dat Engelse stel naast ons, ik wil het er niet eens over hebben... Ik ben dan ook maar niet de Golf in geweest want anders hangen de vellen er straks bij… De 2 uurtjes die ik op mijn ligbed heb doorgebracht zijn waarschijnlijk al te veel geweest…

Ik verlaat het strand dan ook maar om even af te koelen in mijn airco-gekoelde hotelkamer en een Alicafeetje tot me te nemen… Morgen weer naar Az Zour met een gehuurde TC-machine… Onze “collega’s” van Cooperheat Kuwait hadden er 1 in de aanbieding en onze trouwe vriend Ali heeft die gisteren voor ons opgehaald en netjes bij ons afgeleverd bij Sea Shell… Met een beloning van 15 KD, welke hij in eerste instantie weigerde, is hij weer richting huis gegaan… Onze dank is groot Ali…

Nu, een paar uurtjes later, bedank ik nogmaals pa en ma Smit… De zon heeft zijn werk gedaan, mijn licht ontvlambare huid de rest… Het valt nog mee, heb erger gehad… Maar ik ben blij dat ik ergens toch nog het verstand heb gehad op tijd onder die ploert vandaan te gaan…

Ma’assalama,
Johan

  • 15 April 2011 - 18:17

    John & Anouk:

    Hi Johan de Witt, haha. Als het pijn doet dan doe je er gewoon komkommer op. Je kan natuurlijk ook geld vragen om gefotografeerd te worden (kermisattraktie): de man met de witte huid. Heb je trouwens nog je Holland shirt bij je die oranje kleurt bij aanraking.
    Morgen is het hier corso dus John en ik gaan gezellig naar de kliners. heel veel groetjes uit het zonnige Holland x

  • 16 April 2011 - 08:27

    Jean And Robin:

    Heeeh lieverd

    Ik dag alleen de Kerst Man was het man en Rode.......Nu kan je ga naar
    de strand s'nachts en kan je de nieuw
    strand Beacon kunnen zijn en bij dag en stop licht voor alle suv kinders daar.

  • 16 April 2011 - 08:32

    Paulus:

    he jo
    je hebt gewoon de x factor !! ;-)
    daarom bekijken ze je !!

    voorzichtig uds met het zonnen . gr van paulus

  • 16 April 2011 - 15:04

    Ma En Pa Winkel:

    johan je hoeft je vader en moeder niet te bedanken voor je blanke huid als baby was je toch wel lief al was je wit je had veel bekijks toen je in de wagen lach want je was zo`n lief blank jochie ?? we hadden veel bekijks en wat was ik trots op je nu nog hoor johan veel liefs van mama en pa maarten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Koeweit, Koeweit

Johan

Actief sinds 15 Feb. 2011
Verslag gelezen: 1151
Totaal aantal bezoekers 157873

Voorgaande reizen:

03 Januari 2014 - 07 Januari 2014

Kleine Tour d'Az Zour

01 Oktober 2013 - 10 November 2013

Gloeien @ Gezer Power Station Israël...

19 Maart 2013 - 08 April 2013

Tour d'Az Zour 2.0

10 December 2012 - 20 December 2012

Gloeien in Lohfelden

16 Oktober 2012 - 09 November 2012

Gloeien in de bakermat van vele religies

03 Oktober 2012 - 10 Oktober 2012

Van Haarlem naar Schwanau naar Birr en terug...

29 Augustus 2012 - 19 September 2012

Werken in St. Petersburg

22 Mei 2012 - 26 Mei 2012

Het heen en weer...

19 April 2012 - 19 Mei 2012

Naar de bakermat van de beschaving...

30 April 2011 - 12 Mei 2011

Hallo Koeweit, daar zijn we weer...

11 April 2011 - 19 April 2011

Koeweit deel 3

28 Maart 2011 - 31 Maart 2011

Terug naar Koeweit

25 Februari 2011 - 16 Maart 2011

Gloeien in Az Zour

Landen bezocht: